onsdag 22. mai 2013

Hvor skal man egentlig begynne?

      

 Nå tenker jeg mest på at jeg er helt ny i bloggverden og ikke helt aner hvor jeg skal begynne. Men nå har jeg da kommet sålangt,og med litt utforsking og prøving må jeg vel få det til.  Litt skummelt er det ,når jeg ser så mange fine og inspirerende interiørblogger det finnes der ute.. Men endelig, NÅ gjør jeg det selv!


 

  Jeg har egentlig lenge hatt lyst til å prøve meg på dette her, mest for å bruke kreativiteten min på å bli flinkere til databruk,er nemlig temmelig lite tenknisk anlagt av meg. Samtidig liker jeg  tanken  på at venner og familie som ikke er i nærheten også kan følge med på prosjektet vårt på en enkel måte.
  Kanskje bloggen kan være til inspirasjon for noen jeg kjenner eller noen som er helt ukjente.

 

 Tenkte at jeg skulle legge ut bilde av det rommet vi ble først ferdige med her i huset da, og det ble den lille gangen vår, som vi pusset opp i oktober i fjor. Vi har lagt nytt gulv her også etter at dette bildet ble tatt, men har litt startvansker med å få lagt inn nye bilder fra mobilen, så da får dette duge sålenge.  Fornøyde ble ihvertfall vi, og syns dette ble en koselig liten entre for å ta imot gjester i.
 Her har jeg malt panelveggene i fargen muskatnøtt og kommode,hylle,knagger, lister og dører er i bommull. Fargen på speilet har jeg fått blandet etter scanning av bakgrunnsfargen på skiltet som henger ved siden av.

Under her ser dere bilde av hvordan gangen så ut før oppussing. 





 
     

 Ha en fortsatt fin tirsdag! Klem Marianne

3 kommentarer:

  1. Så bra. Nå er du i gang. :-) du klarte det. Jeg sa jo at du ville det. Gratulerer så mye!!

    SvarSlett
  2. Takk, jenter! :-) Nå får vi bare se hvordan det går framover!;-)

    SvarSlett