søndag 30. juni 2013

Moro med "nytt" interiør!


Endelig så begynner jeg å trives skikkelig med interiøret vårt. Det skal til med noen bruktkjøp og loppefunn som forvandles til noen innmari fine interiørskatter som jeg ikke kjenner noen som har maken til. Jeg blir glad langt inni meg! :-)

  
Endelig så ble jeg ferdig med å male den "nye" sjenken før helga og jeg frydes over resultatet. En god del lengre men alikevel så mye "lettere"  inntrykk den gir og jeg syns den ble helt fantastisk fin om jeg kan si det selv.
Oppå sjenken har vi en knall grønn lampe vi har kjøpt brukt og gitt en ny ledning, en loppisvase med nyplukkede markblomster og et "kunstverk" laget på skolen av min kjære.

  Ble ikke bilder av hele sjenken i kveld da jeg var litt treg med å få tatt bilde så det ble litt for lite lys her desverre siden den grønne lampa er det eneste lyspunktet vi har i denne delen av stua. Men nå har dere hvertfall fått en liten smakebit.
Jeg har lenge småergret meg over de stygge boksene med tennbriketter, men i dag fikk jeg jammen ånden over meg til å gjøre noe med den saken. Har sett mange kreative utgaver av å "kamuflere" disse,både i strikkede former, heklede,tapetserte og malte.. Og siden jeg hverken er flink til å strikke og ikke kan å hekle så tok jeg litt gavepapir kjøpt hos Søstrene Grene og limte det på. Fort gjort, enkelt og fint.

Har forresten et anna lite prosjekt vi har begynt på her i huset også, men mer om det en annen dag. 

 Ha en fin start på den nye uka og ikke minst på ny måned.

Marianne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar