søndag 23. juni 2013

Søndag og Sankthans.


 Rolig feiring av Sankthans i år. Jeg har vært på middag hos foreldrene mine, sammen med lillebror, svigerinne og tantebarn. Koselig! Mens min kjære sambo har ligget hjemme på sofaen.. ikke i form stakkar! Sliten og kjei er jeg selv nå også etter uke preget av sykdom og dårlig form.
 Med andre ord.. det blir godt med en rolig kveld. 



  Men en ny og frisk bukett har vi i det minste. Nydelige Peoner som er så flotte å se på. Da gjør det ikke noe om det blåser og regner ei skur ute. Hjelper på humøret og ha litt sommer inne!




                              Håper dere alle har en fin Sankthans-feiring!
                           Kos dere.



                       - Klem Marianne -










1 kommentar:

  1. Måtte jo titte meg omkring da jeg fant bloggen din, så her endte jeg opp på rundturen min. Koste meg her hos deg jeg, så da fikk du plutselig en ny følger :)

    PS: Tipser om å droppe den der "bevis at du ikke er en robot"- bekreftelsen, men heller legge inn en godkjenning på kommentarene. Jeg vet det er mange som dropper å kommentere når de kommer til den der ;)

    SvarSlett