søndag 17. november 2013

HURRA!!!

  Den siste tida har det skjedd flere ting å rope hurra for (og noen ting som ikke er noe å rope hurra for, men her inne velger jeg å holde fokuset på det positive!!).

  HURRA for å være medlem hos Nib (norskeinteriørblogger, du finner knapp på linken dit her på siden min), det er stooor stas og her er jeg i godt selskap av mange som kan å inspirere, sjekk ut davel!! :-)


1 november ropte jeg HURRA for 2 fine,morsomme, tøffe,slitsomme,hardtarbeidende men også helt fantastiske år med min verdens beste kjæreste,samboer og snekkerkompanjong. Livet er ikke rosenrødt bestandig (langtderifra) men denne helga vil jeg påstå at den var det! Jeg fikk forholdets først bukett med roser og det gjorde seg fortjent til å bli servert en bedre biffmiddag og rødvin ;-)
(duk og telysholdere fra Kremmerhuset, spisebrikker fra Kid,vinglass fra Rosendahl, bestikk er arv på min kjæres side, serviettringer fra loppis og lysfatet fra en venninne)



 Jeg roper HURRA for dyra våre, som er friske og raske, og roper litt ekstra når Solan endelig tar seg tid til å bli foreviget der han så ofte sitter i vinduskarmen og filosoferer over tilværelsen.
(dyriske telysholdere fra Kremmerhuset, gardin fra Ålens)




 Jubileumshelgen (dvs søndag 3november) begynte vi oppussingen av det ene gjesterommet.HURRA.... Deilig å bli kvitt disse forferdelige tapetene! Nå er det på god vei til å bli ferdig, vi har lagt ny slettetapet, malt vegger,tak, vindu og dør, tilogmed lagt gulv og begynt på listingen. Den røde tapeten dere ser her er snart erstattet med en alldeles nydelig en! Gleder meg såå til å vise dere hvordan det blir, til helga kanskje (hvis tapeten rekker å komme til da).



Jeg roper høyt HURRA for kvalitetstid med søteste nevøen min (som fyller 2 år i mars) som har vært her på ovenatting fra i går, vi har lekt med småbiler (som onkelen hans lekte med da han var liten).. kost oss med barnetv, danset litt til Muppet show Mahna mahna.. hehe den har vært en personlig hit i helga.. ler.. :-p
og vi har vært på rusletur med Zorro og for ikke å glemme en koselig trilletur i solskinn med flink hund som gjerne kombinerer barnevaktjobben med litt "fuglejakt" langs veien.



  HURRA for inspirasjon fra Boligpluss og Rom123 (arbeidsbenken som er avbildet i bladet her, er i likhet med noe jeg forestiller meg at vi kan ha i kjelleren her etterhvert.. fint ikke sant?). HURRA for lunsj fra finfint servise fra GreenGate og nydelig god te med mangosmak fra søstrene Grene. HURRA for klementin som gir meg et snev av julestemning til tross for strålende sol og mange varmegrader i november!



HURRA for svibler i fine fetaost-glass, hyggelig gjennbruk jeg har sansen for. Enkelt og veldig veldig vakkert i mine øyne!
 (telysholdere og duk fra Kremmerhuset)


Stort HURRA for solnedgang gjennom hjerteeføyen min og mange STORE HURRA for at kjæresten kommer hjem igjen til meg i morgennatt etter å ha vært i Finnmark  hele helga, og HURRA for Finnmark og alle der!
Og til slutt maaaange STORE HURRA for alle venner jeg har som stiller opp i tjukt og i tynt, i alvor og moro! Tusen Takk! :-)


Ønsker alle en strålende novemberuke..Takk for at nettopp DU stakk snuta innom mitt fristed  og hjertelig velkommen tilbake! :-)

1 kommentar:

  1. Tusen takk for det, Camilla! :-) Hyggelig at du la igjen spor til deg, fint hjem du har og veldig stilig hus! :-)

    SvarSlett