torsdag 19. desember 2013

Førjulstria..

Jeg er så heldig at jeg har to bonus-tantebarn, ei herlig jente og en god gutt som vi hadde med oss på kino for å se Solan og Ludvig: Jul i Flåklypa, denne uka. På vei dit spurte jenta om jeg var i julestria? 



Rart å få det spørsmålet av en åtteåring (selv en veslevoksen en), men jeg måtte jo bare innrømme at ja jeg er i julestria!



Her har det ikke vært veldig pynta til advent men noe har jeg da gjort. Som å sette på lilla sløyfebånd på flere av lysestakene mine og jeg har pyntet med litt granbar og kongler her og der. 





 

Lite er så fint som snødekket hagelandskap og magien som skjer i bjørka rett utenfor stuevinduene våre om vinteren, jeg liker det!


 Adventstaken har fått litt pynt på seg i år for første gang i de åra jeg har hatt denne, lukten av granbar er så herlig og ikke minst fin å pynte med. 


Sånn, det var et lite bilderas fra adventhuset mitt, nå har jeg såvidt begynt å få på plass litt rødt her i heimen... Det nærmer seg JUL! 


Ha en super siste helg i advent, alle fine lesere.

Klem Marianne :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar